Prowadzenie akt osobowych policjantów i pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami
Sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i zwolnieniem pracowników Policji oraz dokumentacji emerytalnej funkcjonariuszy
Przygotowywanie projektów rozkazów i decyzji Komendanta
Sporządzanie wniosków awansowych funkcjonariuszy na wyższe stopnie służbowe, medale i odznaczenia państwowe
Sporządzanie okresowych analiz i sprawozdań
Realizacja przedsięwzięć mających na celu doskonalenie struktur organizacyjnych funkcjonowania komórek organizacyjnych Komendy tj. rozkazy organizacyjne, regulaminy, etaty
Zagadnienia związane z doskonaleniem zawodowym policjantów m.in. opracowywanie planu szkoleń, organizowanie i nadzorowanie szkoleń w ramach grup szkoleniowych
Koordynowanie budżetu Komendy w ramach grupy 8-szkolenie i wychowanie
wykonywanie zadań z zakresu medycyny pracy w Komendzie i prowadzenie dokumentacji, w tym zakresie
Opracowywanie i prowadzenie dokumentacji w zakresie przygotowań obronnych
Archiwizowanie dokumentów zakończonych i przekazywanie ich do składnicy akt Komendy Powiatowej Policji w Sztumie
StPr/23/0474
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2024
wynagrodzenie od od 4 022,32 PLN