Zgodnie z decyzjami z dnia 7 lipca 2025 roku nr RPZ 2/2025 oraz RPZ 3/2025 (Decyzje) wydanymi przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) i uzgodnionymi z PayPal, mają Państwo prawo do otrzymania zwrotu niektórych opłat, które zostały wobec Państwa naliczone.
PayPal uzgodnił z UOKiK, że zwróci uprawnionym użytkownikom równowartość 150%:
Mają Państwo prawo do otrzymania zwrotu.
Co należy zrobić:
Jeśli mają Państwo otwarte konto osobiste PayPal – nie muszą Państwo podejmować żadnych działań. Otrzymają Państwo środki bezpośrednio na swoje konto PayPal do dnia 9 czerwca 2026 roku.
Jeśli mają Państwo zamknięte/rozwiązane konto osobiste w systemie PayPal – PayPal skontaktuje się z Państwem w sprawie otrzymania środków do dnia 9 czerwca 2026 roku. Otrzymają Państwo wiadomość e-mail z linkiem przekierowującym do dedykowanego rozwiązania płatniczego, gdzie będą Państwo mogli zlecić realizację zwrotu środków w ciągu 3 miesięcy (od daty otrzymania wiadomości e-mail z linkiem), poprzez wybór odpowiedniej metody płatności.
PayPal dokłada wszelkich starań, aby zapobiegać fałszywym wiadomościom e-mail. Wiadomości e-mail od PayPal zawsze będą zawierać Państwa imię i nazwisko.
Pełna treść decyzji UOKiK znajduje się w linku.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz